PROFILE LINKS MEMORIES
SITE STATS
Opened since: 03.10.2008
hits (and counting!)
visitor(s) online
Mozilla Firefox forever! ;)
Compatible on Internet Explorer
Subscribe to my blog today! :D
TAGBOARD
chapter 219 : I feel sooo good.
Mar 18, 2010 | comment | 1 comment(s)

Woots! Its Thursday, baby! Tick tock tick tock dah ari khamis kan? Cepat cepat. Bagus (Y). Went lunch with Shasha. Planning nak keluar awal around 12.50pm but im super duper busy today. Like shiitt. Keje makin lama makin bertambah.

Plus, its Thursday kot? Kena wat keje untuk 3 deadline. Lame! Aku rasa, aku budak baru and meja aku la yang paling semak? Why? Cause alot of papers! Gahhh! HAHA.

A few days ago kot? I still remembered what Shereen said to Manaf. I was on the phone with my client and Shereen said

Shereen : Manaf, mana itu Laila Johari punya?
Manaf : Oh, benda tu dekat Farah.
Me : Huh? What thing? Hold on (sambil tercari-cari space order yang dah lama tertangguh tu)
Shereen : Walao. Meja dia banyaknya paper wor. Budak baru sudah busy mcm ini meh?

Heh. Farah. Rajin kan? LOL!

Went lunch around 1.10pm. Had lunch at Kayu Manis Restaurant. Nex week, Shasha and I planning nak walk gi makan kat next building yang ada Secret Recipe. Haha. Esok Jumaat. Nak pakai baju apa ye? Hahaha. Baju kurung again? -____-

Sister : Ek elen ayeen. Jumaat je pakai baju kurung. Hari Jumaat baru lah ko nak alim.
Me : LOL! Diam la. Ske hati aku la. Hahaha.

While makan, Shasha asked me, what is my plan on this weekend. Then I replied, "Uhm. Rasanya takda pape plan kot? Oh yeah! Main layang-layang kat Manjalara dis saturday".
And just now I had conversation with Tyra. I told her the quarter final round is on this saturday, 20 march. Then she said "BUKAN NAK KELUAR KE?". Woo woo. Siap caps aku lagi. Hahaha.

Sumpah wey. Aku x ingat langsung. LOLOL!

Click for larger image (:

Ive been waiting for a few days dah and audi memang slow dalam bab meng-update benda mcmni. Sigh. So the quarter final online friendship nye result dah keluar. Here it is. Jys v6 (:
Well, I hope I can get into Semi final round. Wish me luck, guys. Heeee :P
10:22 PM | back to top