PROFILE LINKS MEMORIES
SITE STATS
Opened since: 03.10.2008
hits (and counting!)
visitor(s) online
Mozilla Firefox forever! ;)
Compatible on Internet Explorer
Subscribe to my blog today! :D
TAGBOARD
chapter #22 : great news
Nov 9, 2008 | comment | 0 comment(s)

2330.
me in my rm and my sis call me frm the living room.

sis, me

ingat tau, kita gi 7dec, hari ahad.
and balik 8dec, hari isnin.
hari isnin tu, kita raya rumah kawan aku tu tau
kawan? yang mana?
yang hari tu la.
oh. yeah ryte. "kawan" =.=
if ko nak bawak kawan kau sekali pun x pe
kawan aku? siapa?
ariff la.
oh. later la tanya dia.

hahaha! he oso join us to teluk batik!
weee ~~
seriously, cant wait.
if jadi. like betul2 jadi. insyaAllah.
this is our 1st vacation - together. hahas.

got beach over there. can walk at the beach. aww. haha.
watch the sunset. haiz. haha
im such a daydreamer. lol.

ya ya. SPM 1st.
i know, i know. zz

iloveyou, muhammad ariff kamaruzaman!
xoxo

Labels: ,

2:42 AM | back to top