PROFILE LINKS MEMORIES
SITE STATS
Opened since: 03.10.2008
hits (and counting!)
visitor(s) online
Mozilla Firefox forever! ;)
Compatible on Internet Explorer
Subscribe to my blog today! :D
TAGBOARD
chapter #80 : BM Kertas 1
May 29, 2009 | comment | 0 comment(s)

1. Apa perasaan sekarang?
* kerisauan melanda

2. Saya nak makan
* ice cream dari baskin robbins (:

3. Saya tak suka
* perempuan sundal (:

4. Impian saya
* dapat memasuki Uni.

5. Haiwan yang saya tidak suka
* lipas dan kucing.

6. Saya Harapkan
* dia mencintai saya dengan jujur.

7. Jika boleh di putarkan masa..
* nak simpan duit banyak2

8. Saya pada 10 tahun akan datang...
* akan tetap cantik seperti sekarang. HAHAHA!

9. Handfon saya adalah sebuah...
* telefon yang selalu tersekat-sekat -_-

11. Saya pernah bercinta sebanyak....
* 12 kali.

12. Saya suka pada...
* Muhammad Ariff Kamaruzaman.

13. Kawan-kawan saya...
* hebat!

14. Pernah dikhianati?
* selalu sangat cik kiah oii..

15. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
* sula mereka. WAHAHAHAHA!

16. Senaraikan 5 orang untuk di tag
* siapa
* yang
* rajin
* buatlah
* tag ini

Labels:

10:45 PM | back to top